top of page

Рожко Наталя Ярославівна

Доктор економічних наук, професор

Контактні дані

вул. Текстильна, 28, корпус № 9, к. 201б

ПРОФІЛЬ ВИКЛАДАЧА В БІБЛІОГРАФІЧНИХ БАЗАХ ДАНИХ

elartuicot.png
scopusico.png
orcidico.png

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА

Наукові дослідження за напрямками:

  •  275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» галузі знань 27 Транспорт

 

ОСВІТА

  • Диплом спеціаліста, рік закінчення:  1994р,  Тернопільський інститут народного господарства   спеціальність: економічне і соціальне планування.

  • Диплом спеціаліста Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя, рік закінчення: 2005, спеціальність:  Маркетинг

  • Диплом кандидата наук ДK №008935, виданий 13.12.2000р.

  • Атестат доцента ДЦ №007062, виданий 18.02.2003р.

  • Диплом доктора наук ДД №012054виданий 29.06.2021

Стажування:

1Стажування в Сілезькому інституті здоров’я Sp. z oo (Катовіце, Польща) з 01   вересня 2022р. по 01  листопада 2022р у обсязі 180 год. CERTIFICATE This is to certify that Rozhko Nataliya.  Slaski Instytut   Zdrowia Sp. z o.o.,  (Katowice , Poland), NIP 954-282- 30-27  01.11.2022 р.

Стажування в інституті європейських мов SP. Z OO (Катовіце, Польща) з 01  лютого 2021р. по 02  серпня 2021р у обсязі 180 год.

CERTIFICATE This is to certify that Rozhko Nataliya.  INSTYTUT JĘZYKÓW EUROPEJSKICH SP. Z O.O.,  (Katowice , Poland), NIP 954-282-29-44  02.08.2022 р.

Підвищення кваліфікації:

Національний університет водного господарства та природокористування, Інститут післядипломної освіти, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 018-3024/2022 від  30 червня 2022 Мета  стажування: удосконалення методики викладання дисциплін «Інноваційна діяльність та наукова творчість на транспорті», «Ергономічне забезпечення транспортних процесів», «Інтелектуальні транспортні системи» шляхом поглиблення і розширення професійних умінь і навичок в межах спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» та 275 «Транспортні технології  ( на автомобільному транспорті)» галузі знань 27 Транспорт з професійним володінням сучасними інноваційними технологіями та впровадженням їх у практику навчального процесу.    Дата видачі: 30.06.2022. Термін проходження: з 01.02.2022 по 30.06.2022 рр., 432 години.

 

НАВЧАЛЬНІ КУРСИ

  • Інноваційна діяльність та наукова творчість на транспорті

  • Ергономічне забезпечення транспортних процесів

  • Інтелектуальні транспортні системи

  • Проектування транспортно – складських комплексів

 

ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ

 

  • Польська B2

 

Статті в Scopus та Web of Science

  1. Prokopenko O., Larina Y., Chetveryk O., Rozhko N., Lorvi I. Digital-toolkit for promoting tourist destinations. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. 2019. 8 (12), pp. 4982–4987. (Особистий внесок: 0,14 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Scopus).

  2. 2.Sapiński, Aleksander, Sabina Sanetra-Półgrabi, Serhii Y. Kasian, Nataliya Rozhko and Medani P. Bhandari (2021), Social Responsibility as A Tool for The Human Resources Policy Development and Reducing Inequalities on Tourism Industry, in Bhandari, Medani P. and Shvindina Hanna edits, Inequality- The unbeatable Challenge, River Publishers, Denmark / the Netherlands, USA, ISBN: 9788770226233; e-ISBN: 9788770226226- (Web of Science)

Статті в іноземних виданнях:

         1.Rozhko N. Lykholat S., Zaichenko V. Condition, Regional Disparity And Strategic Priorities Of Providing Technological Competitiveness Of Ukraine's Economy. Scientific Journal of Bielsko-Biala School of Finance and Law. 2020. Vol. 24. No 1. P. 39–43. (Особистий внесок: 0,2 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

2.Rozhko N. S. Lykholat О. Mulska labour market of Ukraine in the conditions of intensification of migration population processes. Economics, entrepreneurship, management. Vol. 7, No. 1, 2020 p. 25–34. (Особистий внесок: 0,19 д.а.)

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

  1. Рожко Н. Я. Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств України. Соціально- економічні проблеми і держава : електронне наукове фахове видання. 2017. Вип. 2 (17). С. 154–161. (1,3 д.а.).

  2. Рожко Н. Я., Васильців Н. М. Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємств. Галицький економічний вісник. Тернопіль : ТНТУ, 2017. № 52 (1). С. 110–118. (Особистий внесок: 0,27 д.а.).

  3. Рожко Н. Я., Васильців Н. М. Сучасні тренди digital маркетингу. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. Економіка. Мукачево : Вид-во МДУ, 2018. № (15). С. 232–236. (Особистий внесок: 0,5 д.а.). (Міжнародні наукометричні бази даних: SIS, ESJI, CiteFactor, Index Copernicus).

  4. Рожко Н. Я. Плодоовочеве виробництво: аналіз динаміки розвитку в Україні. Науковий погляд: економіка та управління. 2019. № 2 (64). С. 65–71. (0,48 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  5. Рожко Н. Я. Сутнісна характеристика та еволюція розвитку поняття «раціональна» та «ірраціональна» поведінка споживача. Науковий вісник Мукачівського державного університету. 2019. Вип. № 1 (11). С. 48–53. (0,42 д.а.). (Міжнародні наукометричні бази даних: SIS, ESJI, CiteFactor, Index Copernicus).

  6. Рожко Н. Я., Шинкаренко Н. В., Таранський І. П. Останні тренди ринку фруктів та овочів. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. 2019. № 6. Т. 30 (69). С. 30–35. (Особистий внесок: 0,2 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  7. Рожко Н., Бочко О., Васєлевський М. Ринок органіки фруктів та овочів: порівняльна характеристика Україна та світ. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2019. № 2. С. 22–30. (Особистий внесок: 0,3 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  8. Рожко Н. Я. Розвиток ринку фруктів та овочів на засадах симбіозу конфронтації та кооперації інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. 2019. Вип. 39. С. 219–226. (0,49 д.а.).

  9. Рожко Н. Я., Бочко О. Ю. Ціна як основний чинник кластерного аналізу ринку фруктів та овочів. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2020. № 1 (97). С. 48–55. (Особистий внесок: 0,31 д.а.).

  10. Рожко Н. Я. Стратегії досягнення конкурентних переваг виробників на ринку фруктів та овочів. Агросвіт. 2020. № 3. С. 73–79. (0,53 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  11. Рожко Н. Я. Формування експортно-імпортних відносин на ринку фруктів та овочів. Вісник національного університету «Львівська політехніка» : науковий журнал, 2020. № 1. Т. 4. С. 83–93 (0,48 д.а.).

  12. Рожко Н. Я. Формування попиту та пропозиції на ринку фруктів та овочів України. Приазовський економічний вісник. 2020. № 2 (19). URL: http://pev/kpu/zp/ua/vypusk-2-19. (0,49 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  13. Рожко Н. Я. Сучасні тренди ринкової кон’юнктури плодоовочевої продукції. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 51. С. 106–111. (0,41 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  14. Рожко Н. Я. Формування партнерських відносин на ринку фруктів та овочів. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 52. Ч. 2. С. 39–46. (0,46 д.а.). (Міжнародна наукометрична база даних: Index Copernicus).

  15. Рожко Н. Я. Особливості концепції маркетингу і логістики у функціонуванні суб’єктів ринку фруктів та овочів. Економіка та держава. 2020. № 4. С. 141–145. (0,53 д.а.).

  16. Рожко Н. Я. Перспективи формування балансу попиту та пропозиції на ринку плодоовочевої продукції. Бізнес-навігатор : науково-виробничий журнал. 2020. Вип. 4 (60). С. 93–99. (0,58 д.а.).

  17. Рожко Н. Я. Послуги 3PL у межах відповідального логістичного міксу. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Сер. Економічна. Юридична. Львів, 2020. Вип. 25. С. 126–133. (0,42 д.а.).

  18. Рожко Н. Я. Бочко О. Ю., Васильців Н. М. Взаємозв'язок скорочення ланцюгів постачання та scm на ринку фруктів та овочів. Академічний огляд : науковий журнал 2020. Вип. 2 (53). С. 55–63. (Особистий внесок: 0,23 д.а.).

  19. Рожко Н.Я. Система застосування мережевої інтралогістики на ринку товарів першої необхідності. Економічний простір.2021. Вип №166. С.58-63 http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/41.

  20. Rozhko N, Plekan U., Tson O., Matviishyn A. Digitalization of truck companies: current challenges and development prospects. Central Ukrainian Scientific Bulletin. Technical Sciences, 2022, Col.6(37): 208-214

  21. Удосконалення соціальної функції транспортної галузі України / О. Л. Ляшук, У. М. Плекан, Н.Я. Рожко, О.П. Цьонь // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2022. Вип. 6(37), ч.І. — С. 157-166.

 

Підручники чи навчальні посібники або монографії:

  1. Рожко Н. Я. Симбіоз ціннісних відносин на ринку фруктів та овочів: засади, тренди, механізм формування. Львів : «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2020. 232 с. 

  2. Рожко Н. Я., Якимишин Л. Я. Стратегічне забезпечення функціонування ланцюга пропозиції підприємства з виробництва споживчих товарів. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі / за ред. Р. В. Федоровича. Тернопіль : Астон, 2012. С. 47–84. 

  3. Рожко Н. Я., Якимишин Л. Я. Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України / за ред. Р. В. Федоровича. Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2014. С. 256–273. 

  4. Рожко Н. Я. Розробка комплексної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи / за ред. Р. В. Федоровича. Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2015. С. 393–409 

  5. Рожко Н. Я., Якимишин Л. Я. Аутсорсинг як сучасний інструмент підвищення ефективності бізнес-процесів у ланцюгу поставок. Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / за ред. Р. В. Федоровича. Тернопіль : підручники і посібники, 2016. С. 74–86. 

  6. Рожко Н. Я., Якимишин Л. Я. Стратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств. Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій / за ред. Р. В. Федоровича. Тернопіль : ФОП Шпак В. Б., 2017. С. 173–184. 

  7. Рожко Н. Я. Основні підходи щодо визначення маркетингового потенціалу промислових підприємств: Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / за ред. Р. В. Федоровича. Тернопіль : ФОП Шпак В. Б., 2018. С. 186–196. 

  8. Рожко Н. Я. Маркетинговий аналіз конкурентних переваг і конкурентоздатності промислових підприємств України. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / за ред. д.е.н, доц. В. А. Фаловича. Тернопіль : ФО-П Шпак В. Б., 2019. С. 147–162. (2,1 д.а.).

  9. Рожко Н. Я., Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу. За ред. Фалович В. А. Тернопіль : «Бескиди», 2020. С. 18–28. 

  10. Рожко Н.Я.,Бурліцька О.П. Основні завдання та тенденції трейд – маркетингу в сучасних ринкових реаліях України.  Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції За ред. Фаловича В.А. Теропіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. С.210-220 

 

Участь в конференціях:

  1. Н.Я. Рожко  ДЕЯКІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 90-річчю від дня народження професора Рибака Тимофія Івановича та 60-річчю кафедри технічної механіки та сільськогосподарських машин ПРОЦЕСИ, МАШИНИ ТА ОБЛАДНАННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ Тернопіль: ТНТУ 29-30 вересня 2022 року С.164-165

  2. О.П. Цьонь, О.Л. Ляшук, Н.Я. Рожко, У.М. Плекан МОДЕЛЮВАННЯ ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 90-річчю від дня народження професора Рибака Тимофія Івановича та 60-річчю кафедри технічної механіки та сільськогосподарських машин ПРОЦЕСИ, МАШИНИ ТА ОБЛАДНАННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА:  ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА 29-30 вересня 2022 року С. 176

  3. Рожко Н.Я., Плекан У.М. СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА РЕАЛІЇ РИНКУ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ТА ЛОГІСТИКИ В УКРАЇНІ Тези ХV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту» 24-26 жовтня 2022 року. – Житомир : Житомирська політехніка, 2022. – С.125-126 

  4. Плекан Уляна, Рожко Наталія. Бенчмаркінг транспортно-експедиторських компаній Інноваційні технології розвитку машинобудування та ефективного функціонування транспортних систем: матеріали ІIІ Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції 19-20 жовтня 2022р. Рівне : НУВГП, 2022. 301с. Електронне видання. С.143

  5. Рожко Н.Я. Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств. Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8-10 жовтня 2015 р.). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. С.71-74.

  6. Рожко Н.Я. Основні об’єкти маркетингового управління підприємством. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі : Матеріали VI Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (м. Тернопіль, 2016 року). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016. С. 204-206.

  7. Рожко Н.Я. Аспекти впливу маркетингових інструментів управління підприємством. Матеріали ХІХ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. (м. Тернопіль 18-19 травня 2016 року). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016. С. 264-265.

  8. Рожко Н.Я. Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств. Актуальні задачі сучасних технологій: Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів. (м. Тернопіль 17-18 листопада 2016 року). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя. 2016. С. 224-225.

  9. Рожко Н.Я. Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств. Матеріали ХХ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. (м. Тернопіль 17-18 травня 2017 року). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя С. 224-225.

  10. Рожко Н.Я. Основні напрями відбору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством. Соціально-економічні аспекти розвитку економіки : Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених. (м. Тернопіль 27-28 квітня 2017 року) Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. С. 62-65.

  11. Рожко Н.Я. Підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі : Матеріали VII Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів (м. Тернопіль 28 квітня 2017 року). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. С. 28-30.

  12. Рожко Н.Я. Основні підходи до визначення завдань системи маркетингового менеджменту промислових підприємств. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України: Збірник матеріалів ІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (14 грудня 2017 року). Харків, ХНАДУ, 2017. С.316-317. 

  13. Рожко Н.Я. Аспекти маркетингового управління підприємством. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі : Матеріали ІX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів (м. Тернопіль 9 листопада 2018 року). Тернопіль, ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. С.237-239.

  14. Рожко Н.Я. Аспекти впливу цінності товару на модель поведінки споживачів. Сучасний стан та  перспективи розвитку економіки, фінансів, обліку та права: Збірник тез доп. XIV міжнар.наук.-практ.конф. (м. Полтава, 14 листопада 2019 р.). Полтава, 2019. С. 28-29.

  15. Рожко Н. Я. Значення трейд-маркетингу для промислових пiдприємств. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі : Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів (м. Тернопіль, 8 листопада 2019 року). Тернопіль, ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. С.153-154.

  16. Рожко Н.Я. Основні аспекти динаміки органічної продукції в структурі ринку овочів та фруктів України. Іноземні інвестиції: сучасні виклики та перспективи : Всеукраїнська  науково-практична конференція (м.Київ 5 листопада 2019 року), Київ: Національний університет харчових технологій, 2019. С.71-72.

  17. Рожко Н. Я. Основні наукові підходи формування основних чинників цінності для споживача  Актуальні питання розвитку сучасної економіки, управління та адміністрування: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 28 грудня 2019 р.) Київ: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2019. Ч. 1. С.115-116.

  18. Рожко Н.Я. Основні підходи до визначення рівня економічної цінності товару. Сучасні підходи  до ефективного використання потенціалу економіки: III міжнародна науково–практична конференції (м. Запоріжжя 19 жовтня 2019 року) Східноукраїнський інститут економіки та управління. Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2019. С.88-89.

  19. Рожко Н. Я. Сутність раціональної та ірраціональної поведінки споживача в сучасних умовах. Підприємництво, облік та фінанси: національні особливості та світові тенденції: збірник матеріалів Всеукраїнської науково -практичної конференції (м. Київ, 16 березня 2019 р.). К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2019. С.47-49.

  20. Рожко Н.Я. Застосування маркетингових інструментів в межах ланцюга вартості Портера. Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 18-19 квітня 2019 р.). Мукачево: МДУ, 2019. C. 156-158

  21. Рожко Н.Я. Васильців Н.М. Основні складові підвищення цінності товару для споживача. Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. (м. Дубляни, 18-20 березня 2020 р). Львів: ЛНАУ, 2020. С. 233-236.

  22. Рожко Н.Я. Сучасні підходи до формування основних принципів функціонування суб’єктів на ринку з метою створення споживчої цінності товару. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково-практична конференція. (м. Рівне, 20–21 лютого 2020 р.). Рівне: О. Зень, 2020. C.167-169.

  23. Рожко Н. Я. Дослідження концептуальних особливостей цінності товару на ринку овочів та фруктів. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18 лютого 2020 р.) / за. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк, 2020. С. 483-486.

  24. Рожко Н. Я. Основні чинники впливу на ірраціональність  сучасного споживача. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції  (м. Переяслав, 31 березня 2020 року). Переяслав, 2020. Вип. 57. С. 70-71.

  25. Рожко Н.Я. Ринок овочів та фруктів України: основні проблеми та щляхи їх вирішення. Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків – м. Торунь, 3-4 березня 2020 року). Харків: ФОП Панов А.М., 2020. С.56-57.

  26. Рожко Н. Я. Стратегічні напрями реалізації експортного потенціалу України в розрізі існуючого ринку овочів та фруктів. Фінансово-економічний розвиток України в умовах трансформаційних перетворень: Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 28 квітня 2020 року). Львів, 2020. С.49-51.

  27. Рожко Н. Я. Ірраціональний та раціональний виробник в умовах надлишку ринку. Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах інноваційного розвитку економіки : Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 15 травня 2020 року). Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. С. 168-169.

  28. Рожко Н. Перспективи свідомого споживання на ринку овочів та фруктів. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.254.

  29. Рожко Н. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ І МІСЦЯ ЕКСПОРТНО-КРЕДИТНИХ АГЕНТСТВ В УКРАЇНІ. Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі. Матеріали XІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. (16 листопада 2020) Тернопіль, ТНТУ, 2020. С.180-181. Нема друкованого варіанту

  30. Рожко Н. Я. Сучасні підходи до формуванння основних принципів функціонування суб’єктів на ринку з метою створення споживчої цінності товару // Матеріали ІІ Міжнародої науково-практичної конференції Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг:, 20–21 лютого 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – 206 с.167-168

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ

  1. Конспект лекцій з дисципліни «Інноваційна діяльність та наукова творчість на транспорті» для  здобувачів першого рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо - професійними програмами: «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» та «Автомобільний транспорт» галузі знань 27 «Транспорт», спеціальності: 275««Транспортні технології(на автомобільному транспорті)» та 274«Автомобільний транспорт» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. –  123с.

  2. Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни  «Інноваційна діяльність та наукова творчість на транспорті» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо-професійною програмою Транспортні технології (на автомобільному транспорті галузі знань 27 Транспорт) спеціальностей: 275. «Транспортні технології» (на автомобільному транспорті) 274 «Автомобільний транспорт»  / Н.Я. Рожко., – Тернопіль: ТНТУ, 2021. –   66 с.

  3. Методичні вказівки до виконання самостійних робіт  з дисципліни «Інноваційна діяльність та наукова творчість на транспорті» для  здобувачів першого рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо - професійними програмами: «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» та «Автомобільний транспорт» галузі знань 27 «Транспорт», спеціальності: 275««Транспортні технології(на автомобільному транспорті)» та 274«Автомобільний транспорт» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. –  25с.

  4. Конспект лекцій з дисципліни «Ергономічне забезпечення транспортних процесів» для  здобувачів першого рівня вищої освіти усіх форм навчання  за освітньо - професійною програмою: «Транспортні технології(на автомобільному транспорті)»  галузі знань 27 «Транспорт» спеціальності 275«Транспортні технології(на автомобільному транспорті)» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 106с.

  5. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни «Ергономічне забезпечення транспортних процесів» для  здобувачів першого рівня вищої освіти усіх форм навчання  за освітньо - професійною програмою: «Транспортні технології(на автомобільному транспорті)»  галузі знань 27 «Транспорт» спеціальності 275«Транспортні технології(на автомобільному транспорті)» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 42с.

  6. Методичні вказівки до виконання самостійних робіт з дисципліни «Ергономічне забезпечення транспортних процесів» для  здобувачів першого рівня вищої освіти усіх форм навчання  за освітньо - професійною програмою: «Транспортні технології(на автомобільному транспорті)»  галузі знань 27 «Транспорт» спеціальності 275«Транспортні технології(на автомобільному транспорті)» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 16с.

  7. Конспект лекцій з дисципліни «Інтелектуальні транспортні системи » для  здобувачів другого рівня вищої освіти усіх форм навчання  за освітньо - професійною програмою: «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)»  галузі знань 27 «Транспорт» спеціальності 275«Транспортні технології(на автомобільному транспорті)» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 106с.

  8. Методичні вказівки до виконання практичних і самостійних занять з дисципліни «Інтелектуальні транспортні системи» для  здобувачів  другого рівня вищої освіти усіх форм навчання  за освітньо - професійною програмою: «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)»  галузі знань 27 «Транспорт» спеціальності 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» / Н.Я. Рожко. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 61с.

bottom of page